Doładowanie telefonu

  • Twój numer i email
  • Kwota doładowania
  • Sposób płatności
  • Potwierdzenie

Twój numer i email

Wpisz nr telefonu

Powtórz nr telefonu

Wpisz adres email

Ważne informacje i pytania (FAQ)

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Ważność konta

Kwota doładowania

Punkty Payback

Orange YES,
Orange SMART,
Orange ONE

Czas na wykonywanie
połączeń

Czas na odbieranie
połączeń

Orange FREE,
Orange POP,
Nowe Orange GO

Czas na wykonywanie
połączeń

Czas na odbieranie
połączeń

5 zł

500°P

5 dni

31 dni

2 dni

31 dni

10 zł*

1 000°P

10 dni

31 dni

5 dni

31 dni

25 zł**

2 500°P

25 dni

6 mc-y

31 dni

6 mc-y

30 zł**

3 000°P

30 dni

6 mc-y

31 dni

6 mc-y

40 zł

4 000°P

40 dni

12 mc-y

40 dni

12 mc-y

50 zł

5 000°P

50 dni

12 mc-y

93 dni

12 mc-y

100 zł
+10 zł gratis

10 000°P

100 dni

12 mc-y

5 mc-y

12 mc-y

200 zł
+30 zł gratis

20 000°P

200 dni

12 mc-y

10 mc-y

12 mc-y

Orange YES, Orange
Smart i Orange One na kartę

Kwota
doładowania

5 zł

10 zł*

25 zł**

30 zł**

40 zł

50 zł

100 zł
+10 zł gratis

200 zł
+30 zł gratis

Wartość
środków
na koncie

500°P

1 000°P

2 500°P

3 000°P

4 000°P

5 000°P

10 000°P

20 000°P

Czas na
wykorzystanie
połączeń

5 dni

10 dni

25 dni

30 dni

40 dni

50 dni

100 dni

200 dni

Czas na
odbieranie
połączeń

7 dni

10 dni

6 mc-y

6 mc-y

12 mc-y

12 mc-y

12 mc-y

12 mc-y

Orange Free na kartę, Orange POP, Nowe Orange Go

Kwota
doładowania

5 zł

10 zł*

25 zł**

30 zł**

40 zł

50 zł

100 zł
+10 zł gratis

200 zł
+30 zł gratis

Wartość
środków
na koncie

500°P

1 000°P

2 500°P

3 000°P

4 000°P

5 000°P

10 000°P

20 000°P

Czas na
wykorzystanie
połączeń

2 dni

5 dni

30 dni

30 dni

30 dni

40 dni

5 mc-y

5 mc-y

Czas na
odbieranie
połączeń

7 dni

10 dni

6 mc-y

6 mc-y

12 mc-y

12 mc-y

12 mc-y

12 mc-y

* Dostępne tylko w formie doładowań elektronicznych (terminale, internet, bankomaty)
** Dla Zetafona z miesięcznym zobowiązaniem i Minutofona ważność wynosi 30 dni

Ważne informacje i pytania FAQ

W jaki sposób mogę doładować telefon przez internet? pokaż

  • Wprowadź swój numer telefonu i adres e-mail

  • Wybierz kwotę doładowania

  • Wybierz najwygodniejszy sposób płatności - zostaniesz przekierowany na stronę Twojego banku

  • Dokonaj płatności przez stronę banku

Twoje konto zostanie zasilone wybraną przez Ciebie kwotą szybko i bezpiecznie.

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie? pokaż

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za zrealizowane doładowanie wejdź na stronę https://zasilenia.faktura.pl/ i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Jak sprawdzić ile mam środków na koncie? pokaż

W Orange zawsze możesz sprawdzić stan i ważność swojego konta na kilka sposobów:

  • bezpłatnie wpisując w swoim telefonie krótki kod *124*# i zatwierdzając zieloną słuchawką

  • dzwoniąc pod numer pod numer *500 (opłata zgodnie z cennikiem)

  • logując się do Orange on-line

Co mogę zyskać doładowując konto przez stronę www.doladowania.orange.pl? pokaż

Do każdego doładowania zrealizowanego przez stronę www.doladowania.orange.pl otrzymasz dodatkowe 10% na swoje konto promocyjne. Bonus będziesz mógł wykorzystać na połączenia, SMS-y i MMS-y w Orange oraz na połączenia z internetem. Jeśli posiadasz taryfę Orange Free na kartę za każde doładowanie otrzymasz dodatkowy bonus danych, nawet 100GB! Szczegóły promocji możesz sprawdzić tutaj.

Czy otrzymam potwierdzenie realizacji doładowania? pokaż

Tak, na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy potwierdzenie realizacji transakcji. Do każdego doładowania zrealizowanego przez stronę www.doladowania.orange.pl otrzymasz dodatkowe 10% na swoje konto promocyjne. Bonus będziesz mógł wykorzystać na połączenia, SMS-y i MMS-y w Orange oraz na połączenia z internetem.

Nie otrzymałem doładowania, co zrobić? pokaż

Sprawdź czy na otrzymany adres e-mail nie otrzymałeś potwierdzenia o realizacji Twojego doładowania. Czas realizacji doładowania jest uzależniony od formy płatności jaką wybrałeś. W większości przypadków, doładowanie następuje w ciągu kilku minut. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymałeś doładowania, prosimy o kontakt:

  • drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
  • drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
  • ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).